ინგლისური ენის წრე
(სწავლა სწავლების გაუმჯობესება)
წრის
დასახელება: „
We love English’’
სკოლა-სსიპ ქალაქ ტყიბულის 6-ე საჯარო სკოლა
სამიზნეჯგუფი: 3-ე 4-ე კლასი სმოსწავლეები.
ხანგრძლივობა: 2017-2018 სასწავლო წლისI სემესტრი
ყოველ ოთხშაბათს 13 00 სთ.-ზე (
ხანგრძლივობა 45 წთ.)
ხელმძღვანელი
: ინგლისური ენის პედაგოგი -
თამარ აბდალაძე
საწრეომუშაობისმიზანი:
·
წერის
უნარების განვითარება
·
ყურადღების მობილიზებაზე
ზრუნვა;
·
შესწავლილი
გრამატიკული მასალის წინადადებაში სწორად გამოენება
·
აზროვნების უნარის
განვითარება;
·
ყოველდგიური
ცხოვრებისეული აქტივობების ჩასატარებლად საჭირო
ცოდნის გადაცემა;
·
ვარაუდების გამოთქმის
წახალისება;
·
ტესტურ დავალებებზე
მუშაობისათვის საჭირო უნარ- ჩვევების ჩამოყალიბება;
·
ინფორმაციის ორგანიზლად
წარმოდგენის უნარის განვითარება ;
·
შესწავლილი
ლექსიკის სწორად წარმოთქმა და დაწერა
·
პასუხების გაცემა მოცემულ საკითხებზე
·
უცხო სიტყვების გამოყენება დიალოგის წარმართვისას
·
როლურ თამაშებში მონაწილეობა
·
ჯგუფური აქტივობების ორგანიზებულად წარმართვა
·
ოლიმპიადებისთვის მზადება
მოკლემიმოხილვა:
( საწრეო მუშაობის
პროფილი)
მოსწავლეებში ინგლისური ენის ლაპარაკის წერის კიტხვისა და
მოსმენის უნარების გასავითარებლად კარგი
საშუალებაა დამატებითი მეცადინეობების წარმართვა ,
ასევე ესგ - ით შემოთავაზებული მიზნის
შესაბამისი ცოდნის გასაღრმავებლად . კვირაში
ერთი საათი მოსწავლეებსა
და მათ მშობლებთან
შეთანხმებით 3-ე 4-ე
კლასეში
დაიგეგმება საწრეო მუშაობის
წარმართვა სასწავლო წლის I სემესტრის განმავლობაში.
მოსწავლეებს საშუალება
მიეცემათ დამატებითი სავარჯიშოების
დახმარებით განიმტკიცონ სასკოლო
საპროგრამო მასალა. მითუმეტეს
, რომ მშობელთა
უმრავლესობა ვერ ახერხებს
შვილის დახმარებას დროის
უქონლობისა და/ან შესაბამისი
უნარების არქონის გამო…საჭირო
დავალებები თითოეულ მოსწავლეს
მიეწოდება ინდივიდუალურად ამობეჭდილი
სახით თაბახის ფურცელზე ,
რათა მოხდეს დროის
მაქსიმალურად რაციონალურად გამოყენება.
მოსწავლეები შეისწავლინ
კრიტიკულ აზროვნებას, რაც ესოდენ
საჭიროა არა მხოლოდ
ინგლისურის , არამედ სხვა
დისციპლინების შესასწავლადაც. მოსწავლეებს
მიეცემათ საშუალება ,
თავიდანვე შეეჩვიონ ტესტურ
დავალებებს და მოძებნონ
შესაბამისი სწორი პასუხი
გამორიცხვის, მსჯელობის , ჩასმის
და სხვა ალტერნატიული
გზების საშუალებით . მოტივაციის
ასამაღლებლად და მრავალფეროვნების უზრუნველსაყოფად მიეცემათ
ასევე სახალისო სიტუაციური
აქტივობები , რომლებიც
დაკავშირებული იქნება მათ
ყოველდღიურობასთან, აღმოაჩენენ ინგლისური ენის შესწავლის საჭიროებას და მისი
ყოველდგიურ ცხოვრებაში გამოყენების გზებს.
საწრეო მუშაობის
პროგრამა
NN
|
თარიღი
|
თემა
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
1
111
|
03.10.2018.
|
ანბანის გაცნობა და მათი მნიშვნელობების
ახსნა სიტყვებში
|
მოსწავლეებმა უნდა შეადგინონ უნდა
შეაერთონ დიდი ასობგერები პატარა ასობგერებს
მოცემული ანბანის მიხედვიტ შევადგინოტ
სამ ან ოთხ ასობგერიანი მარტივი სიტყვები
დავასახელოთ საგნები (it is a dog)
|
საკლასო
ოთახი;
დაფა
, ცარცი,მარკერი,პერადი ასობგერები,თაბახის ფუცლები,კალამი
|
22
|
10.10.2018 წ.
|
კუთვნილებითი
ნაცვალსახელები(my, your ,her his,its ,their,our)
|
თამაში’’ჩვენ ვართ წრეში’’
მოსწავლეები
აერტებენ სჰესაბამის კუთვნილებით ნაცვალსახელებს
|
დაფა
ცარცი
თაბახის
ფურცლები
.
|
33
|
17.10. 2018 წ.
|
დათვლა ერთიდან თორმეტის
ჩატვლით,თავიანთი სახელების წერა და ოჯახის წევრების გაცნობა.
|
საგნების დასახელებით დიალოგს წარმართვა.
საჩვენებელ სურათზე ისინი ამბორენ თუ
რამდენი ნივთია წარმოდგენილი.
საჩვენებელი სურათის მეშვეობით ისინი
ზუსტად ასახელებენ ოჯახის წევრებს(დედა, მამა, ძმა....)
|
დაფა
ცარცი
კალამი
რვეული
საჩვენებელი სურათები
|
4 4 54
|
24.10.2018 წ.
|
განუსაზღვრელი არტიკლი.
ცხოველების სახელები.
|
მოსწვლეები თამაშობენ თამაშს: ''ცხელი სკამი'' რომელიც საინტერესო და სახალისოა,ისინი ზიან ზურგით შებრუნებულები დაფისკენ და ცდილობენ შეკითხვების დასმით გამოიცნონ თუ რა ცხოველი წერია დაფაზე; |
დაფა,
ცარცი,
მარკერი
ფაილი/თაბახის ფურცლით
ბარათები, რომლებზეც ცხოველებია წარმოდგენილი
რვეული
კალამი
|
555
|
31.10.2018 წ.
|
აუდიო მასალის გამოყენება სიტყების
წარმოთქმის შესასწავლად.მარტივი ტექსტის წაკითხვა და შემდეგ უცხო სიტყვების
ჩაწერა ლექსიონებში
|
მოსწავლეები უსმენენ ტესტს და მიუთითებენ
სწორ ნახატებს.
შეჯიბრი სიტყვების დამარცვლაში (t a b l e)
|
დაფა
ცარცი
აუდიო მასალა/კომპიუტერი
|
666
|
07.11.2018 წ.
|
ტესტები
|
ტესტებზე მუშაობა
a b c
d ვარიანტებიდან ერთ- ერთის შემოხაზვა
ჯგუფური
მუშაობა:
„ დავალაგოტ სიტყვები სწორი თანმიმდევრობით
წინადადებებში’’
|
დაფა
ცარცი
თაბახის
ფურცელზე მოცემული ტესტები
თითოეული მოსწავლისთვის.
სპეციალურად გამზადებული სიტყვები
ჯგუფური აქტივობისთვის
|
767
|
14.11. 2018 წ.
|
პირის ნაცვალსახელები(he,she ,it
we,you,they) ვასახელებთ რა მოგვწონს
და რა არა (I
Like/I do not like)
|
მოსწავლების
ხელების მოძრაობით პასუხობენ შეკითხვებს პირის ნაცვალსახელებზე.
ისინი მოწყენილი და გახარებული სმაილის
გამოყენებით წერენ 5 წინადადებას ერთ
მხარეს, რაც მოსწონთ და მეორე მხარეს
5-ს რაც არ მოსწონთ
|
დააფა
ცარცი
მარკერი
ფაილი თაბახის ფურცლით
|
88
|
21.11.2018
|
There
is /there are ‘’‘კონსტრუქციები
არსებითი სახელის მხოლობითი დ
მრავლობითი რიცხვი
|
წყვილებში მუშაობა :შევაერთოთ სწორი
კონსტრუქციები შესაბამის სიტყვებს
„გადავიყვანოთ არსებითი სახელები
მრავლოით რიცხვში“
|
დაფა
ცარცი
დაჭრილი თაბახის ფურცლები
მარკერები
რვეული
კალამი
|
999
|
28.11.2018 წ.
|
უცხო ტექსტი სათაურით“my hobby”თარგმნა და სიტყვების ამოწერა ლექსიკონებში.to be ზმნის
გამოყენება წინადადებებში
|
ბავშვები სვამენ შესაბამის ზმნებს გამოტოვებულ
ადგილებში.
ისინი
საუბრობენ დიალოგებში თავიანთი ჰობის შესახებ.
|
დაფა
ცარცი
ოლიმპიადებზე მოცემული ტესტები
მარკერი
|
1010
|
05.12.2018 წ.
|
მოდალური ზმნის ‘’can’’ -ის გამოყენება წინადადებებში..
უცხო ტექსტის სათაურად:‘’About me’’ აუდიო მასალის გამოყენება
|
მოსწვლეები ადგენენ წინადადებას მოდალური
ზმნის გამოყენებიტ.
ისინი სვამენ კითხვითსა და უარყიფითში
წინადადებებს
|
მარკერი
დაფა
ცარცი
რვეული
კალამი
|
1111
11
|
12.12.2018 წ.
|
გრამატიკა:’’present continuous tense’’
ტექსტი :’’ what’s up’’
|
მასწავლებელი ასრულებს კონკრეტულ მოქმედებას და მოწავლეები ამბობენ შესაბამის
წინადადებას ,შემდეგ კი მასწავლებელი ამბობს წინადაებას და ბავშვები ასრულებენ
მოქმედებას. ისინი სვამენ სწორად დამხმარე ზმნებს წინადადებაში.
|
დაფა
ცარცი
რვეული
კალამი
|
1212
|
09. 12.2018 წ.
|
წინდებულები(on/ in/ under between /in front of/ behind)
(Have
got/ has got) გამოყენება წინადადებებში
|
წინდებულების ჩასმა სწორ
ადგილას.
პირის ნაცვალსახელებთან
მიმართებაში( Have
got/ has got)
|
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი.
|
1313
|
26. 12.2018 წ.
|
ოჯახის წევრების დახასიათება
ზეცართავი სახელები
|
დიალოგის წარმართვა
მეგობრის გარეგნობის აღწერა. დასკვნით შეხვედრაზე ბავშვები დაწერენ შემაჯამებელ ტესტს,სადაც თავმოყრილი იქნება განვლილი მასალები. ტესტში გათვალისწინებული იქნება ე.ს.გ-ინგლისური ენის სტანდარტებ სადაც ყურადგგება დაეთმობა ოთხივე უნარს:რეცეპციულ (მოსმენა,კითხვა) და პროდუქციულ(ლაპარაკი წერა) უნარებს.
|
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი.
|
გამოყენებული ლიტერატურა:New building blocks,3,4, Round up1 grammar
No comments:
Post a Comment