ღია გაკვეთილის გეგმა
გამჭოლი
კომპეტენციების გაკვეთილი ინგლისურ ენასა და ლიტერატურაში
სსიპ - ქალაქ ტყიბულის N 6-ე საჯარო სკოლის ინგლისური
ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი
თამარ
აბდალაძე
გაკვეთილის თემა: ‘’გავიცნოთ მის
სპრინგფილდი’’ (’’ Meet Ms. Springfield’’
)
სწავლების საფეხური, კლასი: დაწყებითი, 3ა კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: კლასში 26 მოსწავლე
ირიცხება,სსსმ მოსწავლე არ არის.
პედაგოგი: თამარ აბდალაძე
თარიღი :11.12.2018
ესგ-ით განსაზღვრული სტანდარტი, მისაღწევი
შედეგი/ინდიკატორი:
Iუცხ.დაწყ(I).1
მოსწავლე ამოიცნობს კონკრეტულ ინფორმაციას(პერსინაჟთა გარეგნობას,ობიექტის ნიშან-თვისებებს )
Iუცხ.დაწყ(I).3 აღწერს სურათს,პასუხობს კითხვებს
კონკრეტულ საკლასო სიტუაციასთან დაკავშირებით.
Iუცხ.დაწყ(I).5მოიძიებს კონკრეტულ ინფორმაციას
პრაგმატულ ტექსტებში.
Iუცხ.დაწყ.(I).7 ამოიცნობს ტექსტის
ტიპს სტრუქტურული თავისებურებების მიხედვით.
Iუცხ.დაწყ.(I).9
აფასებს სწავლის პროცესს
გაკვეთილის აქტუალობა : ყოველდღიური რუტინის და გარეგნობის აღწერა დახასიათება.
გაკვეთილის მიზანი:
·
მოსწავლემ შეძლოს შესაბამისი ინტონაციითა და მახვილებით წარმოთქვას
და დანომროს 5-6 ქმედების გამომხატველი ილუსტრაციები
·
გაიგოს უცხო ტექსტის შინაარსი და უშეცდომოდ ამოიცნოს
მისი ფაქტობრივი ინფორმაცია მოსმენითა და სხვადასხვა აქტივობების მეშვეობით
წინარე ცოდნა: მოსწავლეებმა
იციან ახლანდელი განგრძობითი დრო და ლექსიკური ერთეულლების უმეტესი ნაწილი.
მოსალოდნელი პრობლემები: მოსწავლეებს შესაძლოა გაუჭირდეთ ახლანდელი
მარტივი დროის სწორად გამოყენება წინადადებებში.
სასწავლო მასალა და რესურსები: ინგლისური ენის
სახელმძგვანელო:’’new building block 3’’, კომპიუტერი,აუდიო მასალა,თაბახის ფურცლები,
მარკერი, წებოვანი ქაღალდი და საწერკალამი.
გაკვეთილის მიმდინარეობა:
აქტივობა
|
პ რ
ო ც ე
ს ი
|
დრო
|
1.კითხვა/პასუხი
|
მასწავლებელი საორგანიზაციო
საკითხების მოგვაების შედეგ,აცნობს მოსწავლეებს გაკვეთილის მიზნებს და ამოწმებს დავალებას
წყვილბში წაკითხვით.
|
3წთ
|
2.წინარე ცოდნის გამოკითხვა
|
ციფრების სიტყვათა
ბარათების ჩვენების შემდეგ,მოსწავლეები დაფაზე წარმოდგენილ პოსტერზე ფაქტობრივი
ინფორმაციის მეშვეობით, ამოიცნობენ თუ რა და რამდენი ნივთია მასზე.
მოსწავლეები აერთებენ
დაფაზე წარმოდგენილ რიცხვებს
შესაბამის
სიტყვებთან.
|
4წთ
|
3. პრეზენტაცია
|
დაფაზე გაკრული სიტყვათა
ბარათების ჩვენება და მათი მნიშვნელობის მინიშნება მოსწავლეთათვის.
|
4წთ
|
4. იპოვე სიტყვა
და წაიკითხე
|
მასწავლებელი ამბობს
სიტყვებს ქართულად და ისინი პოულობენ დაფაზე მათ შესაბამის განმარტებას ინგლისურად
და შემდეგ კითხულობენ
|
3წთ
|
5.წინადადების შეგენა
|
მოსწავლეები აწყობენ
გონებრივ იერიშს. დაფაზე წარმოდგენილი სიტყვების მეშვეობით გამოიცნობენ ახალი პერსონაჟის
შესახებ ინფორმაციას, ,მასწავლებელი ეხმარება მათ წინადადების ფორმირებაში დაფაზე
დაწერილი საწყისი სიტყვებით(She has got ….She likes… She doesn’t like….)
|
3წთ
|
6. მოსმენა
კითხვა
|
მოსწავლეები უსმენენ
ტექსტს ორჯერ. პასუხს ცემენ კითხვებს და ასრულებენ წიგნში მოცემულ სავარჯიშოს , სადაც ოთხი ვარიანტიდან
ერთი -ერთი სწორი
პასუხი უნდა შემოხაზონ.ისინი მოსასმენი სავარჯიშოს ვარიანტებს თვალსაჩინოების მიზნით ამოწმებენ
დაფაზე წარმოდგენილი ინფორმაციული ტექსტების მეშვეობით და კითხულობენ
სწორ მონაკვეთებს მათში.
|
5წთ
|
7.ინფორმაციული ცხრილი
|
ინფორმაციული ცხრილის
მეშვეობით მოსწავლეები ანაწილებენ სიტყვებს შესაბამის საინფორმაციო ველში.ისინი მუშაობენ ჯგუფებში.
|
6წთ
|
8. პოსტერის შექმნა
წაკითხვა
|
მოსწავლეები ნომრავენ
მოქმედებათა გამომხატველ ილუსტრაციებს და აკავშირებენ სურათებს შესაბამის ინფორმაციასთან და ქმნიანნ პოსტერს.ისინი მუშაობენ
ჯგუფებში.
|
7წთ
|
9. ‘’Ball toss’’
წინადადებების დაჭერა/თარგმნა.
ინერვიუ
მასწავლებელთან
|
მასწავლებელი ესვრის მოსწავლეს ბურთს და კითხულობს წინადადებას
ახალი გაკვეთილიდან, ის ბავშვი ვინც ბურთს
დაიჭერს
თარგმნის ქართულად.
მოსწავლეები კითხვებს
უსვამენ მასწავლებელს და ახდენენ შემდგომ მის პრეზენთაციას.
|
5წთ
|
10.განმავითარებელი
შეფასება.
მოსწავლეთა
თვითშეფასება
|
მასწავლებელი აფასებს
მოსწავლეებს გაწეული სამუშაოსათვის განმავითარებელი
რუბრიკის მეშვეობით და აგრეთვე აძლევს მათ რჩევებს გასაუმჯობესებელი უნარების განსავითარებლათ.მოსწავლეებბი
ავსებენ თვითშეფასების ცხრილს ინდივისუალურად დავალება: სამუშაო რვეულში გვ:38. მათ
უნდა ჩასვან :’’has got; likes; is ‘’ გამოტოვებულ ადგილებში.
|
3წთ
|
ჯგუფური მუშაობის განმავითარებელი რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
კარგი
|
საშუალო
|
გასაუმჯობესებელი
|
ყველა ჩართულია დავალების შესრულებაში
|
|||
უსმენენ ერთმანეთს
და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
|||
სწორად იყენებენ
ინსტრუქციას,მუშაობენ ინსტრუქციის მიხედვით
|
|||
ყოველთვის იცავენ
დროის ლიმიტს
|
თვითშეფასების
ცხრილი
სახელი, გვარი :
კი
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
|
გაკვეთილზე
ვიყავი ყურადღებით
|
|||
ვითვალისწინებდი
სხვის აზრს
|
|||
გამოვხატე ჩემი
აზრი
|
|||
ვიმუშავე დამოუკიდებლად
|
|||
კარგად შევასრულე
ყველა დავალება
|
|||
გავიგე ახალი
მასალა
|
No comments:
Post a Comment